مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

این روزها

1391/7/25 19:37
نویسنده : مامان نسیبه
151 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسا دیگه حسابی بزرگ شدی این چند روز حسابی با هم بازی کردیم و رفتیم بیرون کلی بهمون خوش گذشته دیروز با هم رفتیم گردش علمی حالا که راه افتادی دیگه راحت تر میتونیم با هم بریم بیرون دیروز هم بعد از این که رفتیم بانک با هم رفتیم پارک و من اونجا شما رو از کالسکه اوردم بیرون و کلی تو پارک گشتیم و برگ درختا رو چیدیم احساس میکردم حسابی داری لذت میبری 

امروز هم با هم رفته بودیم بیرون که یهو سر از خانه اسباب بازی که تو سرای محله شکوفه بود سر در اوردیم اوجا هم شما کلی بازی کردی البته اونجا برای بچه های بالای 2 سال بود ولی ما رفتیم اونجا با بچه ها دوست شدی و اگه اسباب بازی که تو برداشته بودی رو ازت میگرفتند هی میگفتی اده اده و باهاشون دعوا میکردی

قربونت برم حسابی با هم بهمون خوش میگذره روزها تو خونه سعی میکنم باهات بازی کنم ولی هنوز نمیدونم چطور میشه بهتر باهات بازی کرد تا یه چیزی هم یاد بگیری

مامانی الان شما خوابی و من حسابی دلم برات تنگ شده

دلم برا شیطنت هات

برا بیرون ریختن کمدها و کابینت ها

برا خنده های شیرینت

برا برق چشمات  

برا دعوا کردنت

برا صدای هاپو در اوردن و ماهی شدنت

برا دالی بازی کردنات  تنگ شده

مامانم خوب بخواب و خوابای ناز ببین

قربونت برم که تو خواب اینقدر نازی

فعلا بای

نوشته شوده در تاریخ 25 مهر  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)