مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

اخه چقدر تب میکنی

1391/7/17 16:35
نویسنده : مامان نسیبه
166 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم چند روزه که همه اش مریضی دیگه طاقتم تموم شده دو روز خوبی دوباره تب میکنی نمیدونم چی شدی الان دقیقا سه هفته است که مریضی و هر چی دکتر و دوا هم کردم فایده نداشته دیگه نمیدونم باید چی کار کنم حسابی سرما خورده بودی ولی الان سرما خوردگیت تقریبا خوب شده ولی تبت هنوز هم بالاست 

این دو هفته خونه مامان جون بودیم با مریضی شما خیلی سخت بود به خصوص که مامان جون هم هنوز پاش جوش نخورده بود

عروسی عارفه هم رفتیم خیلی خوش گذشت

یه اتفاق خیلی مهم دیگه هم افتاد بالاخره شما کاملا راه افتادی خونه مامان جون تونسی راه بیافتی و با مهسا همه خونه رو زیر سرتون میذاشتید  

راستی مامانی یکی دیگه از دندونات هم در اومده یکی از دندونای اسیابی در اومده حالا دیگه هفت دندونه شدی یه دندون از بالا ول انداختی و دندون بعدی رو در اوردی نمیدونم دلیل این همه تبت همین دندوناس یا چیز دیگه اییه

مامانی تو رو خدا زودتر خوب شده دیگه دلم ریش شده من مهرسا کوچولو شیطون خودم رو میخوام

خیلی مواظب خودت باش

خدایا تو مواظب کوچولوی من باش من مهرسام رو به تو میسپارم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)