مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

روزت مبارک

1391/6/29 11:00
نویسنده : مامان نسیبه
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم دیروز روز تولد حضرت معصومه بود که این روز به نام روز دختر معروفه 

دختر کوچولوی نازم روزت مبارک انشالله که بتونی یه دختر خوب باشی و حضرت معصومه رو تو زندگی الگو خودت قرار بدی

چند روز بود تب داشتی هیچ علامتی دیگه ای هم نداشتی من نمیدونم این تب از کجا میاد خیلی غرغرو شدی و غذا هم که اصلا نمیخوری شبا هم حسابی اذیت میکنی خلاصه مادر نمیدونم چت شده دلم دیگه داره ریش میشه دیگه طاقت بی تابیت رو ندارم نمیدونم چی شده

راستی خانمی بازم خدا لطف کرد و دندون ششم هم برات هدیه فرستاد دیگه دهنت داره پر دندون میشه

یه چیز دیگه هم بگم فردا قراره بریم خونه مامان جان تو رو خدا اون جا بچه خوبی باش که همه نخواند بگند چه بچه بد اخلاقیه و من دلم بگیره از این حرفشون باشه مامانی

خیلی دوستت دارم دختر خوبم

خدایا خودت نگهدار دختر گلم باش  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)