مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

دندون هشتم

1391/7/25 19:38
نویسنده : مامان نسیبه
243 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام 

دو روزه دندون ششمت هم در اومده (23 مهر) مبارکت باشه دیگه داری از پیرزن بودن در میای و میشی یه دختر با کلی مروارید سفید تو دهنش که وقتی میخنده حسابی دلبری میکنه

البته تو همیشه دلبر مامانی هستی

تو خودت نمیدونی چی هستی

نمیدونی چقدر خاطرتو میخوام

نمیدونی هر روز هزار بار بیشتر عاشقت میشم

کاش میتونستم بگم چقدر دوستت دارم

کاش یه ذره از عشق من رو میفهمیدی

بذار مادر بشی میفهمی

ولی بگم تو هم من رو دوست داری

این رو از نگاهت خوندم از خنده های شیرینت

از بوسه هایی که به دستم میکنی

از صورتی که محکم به صورتم فشار میدی

از صبح های که به محض بیدار شدن با خنده بهم میگی د (با فتحه)

از وقتایی که میای و التماس میکنی غذا میخوای

از همه وجودت

کاش تو هم عشق من رو درک کنی ولی بگم من عاشق ترم

 خورشید من 

هر روز صبح خانه قلبم با طلوع تو گرم میشود و روشنایی چشمانت خانه ام را نورانی میکند و من غرق در این گرمای بی نظیر همچون گل افتابگردان به سوی تو رو بر میگردانم  

مهرسا کاش کلمات یاری گر عشق من به تو بودند

کاش........ 

نوشته شده در تارخ 25 مهر 91  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)