مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

عزیزم وبلاگت مبارک

1391/2/13 20:51
نویسنده : مامان نسیبه
261 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم

خورشید قشنگ

چند وقت بود میخواستم برات وبلاگ درست کنم که همیشه موفق نمیشدم تا این که امروز دیگه عزمم رو جزم کردم و بعد از نماز صبح دیگه نخوابیدم واومدم تا برات وبلاگ درست کنم نمیدونی الان چقدر خوشحالم دیگه یه دفتر خاطرات دارم که میتونم برات بنویسم

همیشه فکر میکردم وبلاگ درست کردن خیلی کار سختیه برا همین هم میترسیدم بیام سراغش ولی حالا که دیدم چقدر راحته از این که زودتر این کار رو نکردم ناراحتم البته عزیزم شما یه دفتر خاطرات داری که من اونجا همه خاطرات لحظات زیبای با تو بودن رو توش نوشتم

دختر گلم از وقتی تو به زندگی ما قدم گذاشتی هر روز زندگیمون شادتر و گرمتر شده الحق که خود خورشیدی با اومدنت گرمی رو به زندگی من و بابایی هدیه دادی

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

از سپيده مامي پارمين
17 اردیبهشت 91 9:26
تولد وبلاگت مبارک خانوميييييييييييييييي