مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

تو کنارم هستی

1391/2/13 20:50
نویسنده : مامان نسیبه
200 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از دوستام یه متن گذاشت تو سایت خیلی خوشم اومد گفتم بذارم اینجا تا همیشه داشته باشمش و یادم باشه که تو با چه سرعتی داری بزرگ میشی:

مادامي كه اين اطفال كنارت هستند تا ميتواني دوستشان بدار , خود را فراموش كن و به ايشان خدمت نما .
شفقت فراوان خود را از آنها دريغ مدار , مادام كه اين موهبت با توست قدرش را بدان و نگذار هيچ يك از رفتار كودكانه آنها بدون قدر داني بماند , اين شادماني كه اكنون در دسترس توست مدت زيادي نخواهد ماند.
اين دستان نرم كوچكي كه در دست تو آشيانه دارد در حالي كه در آفتاب قدم ميزني هميشه با تو نخواهد بود , همين گونه اين پاهاي كوچكي كه در كنارت مي دوند , و يا صداهاي مشتاقي كه بدون وقفه و با هيجان هزاران سوال از تو مي كنند تا ابد نيستند.
اين صورت هاي قابل اعتماد كه به طرف تو توجه مي كنند , يا بازوان كوچكي كه بر گردن تو حلقه ميشوند و لبان نرمي كه بر روي گونه هاي تو فشار مي آورند دائمي نيستند.
همين طور بدن هاي كوچكي كه در كنار تو زانو ميزنند و مناجات زمزمه مي كنند هميشگي نخواهند بود. قلب خودت را بر ايشان ارزاني دار , روزهايشان را از شادي پر كن , در خوشي و شادماني معصومانه ايشان شريك باش , طفوليت جز روزي بيش نيست, آگاه باش كه براي هميشه از دست خواهد رفت"

 وقتی اینو خوندم اشکم در اومد میدونی خیلی درگیرم، روزی برسه که تو بزرگ بشی، دیگه نذاری دستاتو بگیرم، دیگه نذازی محکم بچلونمت به دلم، دیگه وقتی میخوام ببوسمت صورتت رو برگردونی، دیگه بدتت بیاد برات غذا بریزم تو بشقاب پ، دیگه بدت بیاد ازت بپرسم چی شده چرا امروز ناراحتی، دیگه حتی نگاهت رو هم از من دریغ کنی و وقتی من میخوام زل بزنم تو چشمای قشنگت حواست جای دیگه باشه و نگاهت رو از من برگردونی

عزیزم تو بزرگ میشی و من هر روز دلتنگ دیروزت میشم دلم برا دیرزت تنگ میشهدلم تنگه برا اولین خنده ات، دلم تنگه برا اون وقتایی که هر دو تا دستت رو میکردی تو دهنت و ملچ و ملچ میخوردیشون، دلم تنگه ......... دخترم میترسم این روزا تمام بشه و من یه روز بگم وای مثل یه چشم به هم زدن بود، اصلانفهمیدم مهرسا کی بزرگ شد، میترسم همه چیز مثل یه خواب قشنگ باشه و زود تموم بشه، اون طور که دلم میخواد از بودن با تو لذت نبرم و خیلی زود دیر بشه، میترسم از چشمه ی عشقت سیراب نشم، میترسم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)