مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دختری همتای خورشید

مهد کودک

1392/12/13 20:07
نویسنده : مامان نسیبه
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

چند وقت پیش یکی از دوستام بهم پیام داد میتونی یه دستگاه مدل کنی گفتم بدم نمیاد خلاصه اونم من رو به یکی از دوستاش که تو کار تولید ادوات کشاورزی بود معرفی کرد و قرار شد من برای مدل کرد یه نشا کار به اونجا برم از یه طرف خوشحال بودم و از طرف دیگه پر از استرس و ناراحت. ناراحت از این که نمیدونستم باید با تو چی کار کنم میترسیدم بذارمت مهد و نمونی خلاصه چند روز که وقت داشتم برای شروع کار تو رو ازمایشی بردم مهد که خدا رو شکر خوب بود و بر خلاف تصور من تو خیلی اونجا رو دوست داشتی که کا رمن هم طوری شد که فقط سه روز رفتم شرکت و داده برداری کردم و الان تو خونه دارم کار میکنم ولی برا این که بتونم به کارم برسم تو رو گذاشتم مهد اخه وقتی تو تو خونه باشی هر دقیقه یه دستوری میدی کلا همین که من بشینم پشت کامپیوتر یاد کارات می افتی خلاصه یک هفته است که داری مرتب میری مهد و خدا رو شکر خیلی هم دوست داری حالا خدا کنه یه موقع زده نشی که اون وقت من بیچاره میشم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)