مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دختری همتای خورشید

دو سال

1392/6/16 16:52
نویسنده : مامان نسیبه
367 بازدید
اشتراک گذاری

بازم 16 شهریور رسید یه روز که پر از خاطرات قشنگه خاطره یه پر کشیدن قشنگ پر کشیدن تو از پیش فرشته ها به اغوش من 

یادش بخیر دو سال پیش همین روز بود که تو به دنیا اومدی باورم نمیشه که اینقدر زود دو سال گذشت دو سال شیرین و تو الان حسابی خانم شدی خانم تر از اونی که بتونم فکرش رو بکنم هر بار که نگات میکنم و قد کشیدنت رو میبینم دلم غش میره و نمیدونم با چه زبونی از خدا تشکر کنم

خیلی خیلی خانمی یه وقتا که میبینی کار دارم بی سر و صدا برا خودت شاید 1 ساعت هم بازی کنی اصلا کاری به کار کسی نداری البته بماند که بعد از بازی خونه کن فیکونه ولی خوب همین که برا خودت بازی میکنی خیلی خوبه وقتی ببینی کسی خوابه جیکت در نمیاد اروم و بی سر و صدا یه گوشه بازی میکنی و اروم اروم با خودت حرف میزنی حتی اگه بخوای با کس دیگه ای حرف بزنی اروم میگی

وای از زبون ریختن هات همه چیز رو تعریف میکنی مثلا اگه قرار باشه بریم پارک میگی بریم پارچ شرشره بازی کنیم تاب بازی کنیم زنگ بزن مریم بیاد بریم با ارمغان(ارغوان دوستت) بازی کنیم و کلی حرف دیگه

صبح که از خواب بیدار میشی میگی زنگ بزن بابا بیاد دیگه کاملا جمله ها رو میگی

عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم

تولدت مبارک

16 شهریور 92  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

MORTAZA
16 شهریور 92 18:48
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک