مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

دختری همتای خورشید

طوطی خانم

1391/6/5 17:47
نویسنده : مامان نسیبه
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

تعجب نکن این اسمیه که خاله برات گذاشته اخه هر کی هر کاری میکنه شما فوری یاد میگیری و انجام میدی

چند روز پیش خاله وقتی داشته چاییش رو فوت میکرده شما هم شروع کردی به فوت کردن حالا هم هر وقت بهت میگم فوت کن فوری فوت میکنی

محمد دایی هم داشت عطسه میکرد که شما شروع کردی به عطسه کردن و حالا هر وقت میگم عطسه کن سرت رو میبری بالا و با شدت میاری پایین و دهنت رو تا ته باز میکنی صدات رو نازک میکنی و میگی عطسه قربونت برم

هر وقت گوشی من یا بابا به دستت میرسه فورا برش میداری و چند بار میزنی رو دکمه هاش و بعد میذاری در گوشت و میگی ایوووووووووووو و بعد چند کلمه دیگه حرف میزنی و یه مدت ساکت میشی و دوباره شورع میکنی به حرف زدن

دستت رو میگیری جلو صورتت و بعد که میبری عقب میگی دچی

وقتی هم بهت میگم چشمک بزن فورا چشمات رو به هم میزنی مامان قربون چشمات بشه

وقتی میگم لی لی حوضک فوری شروع میکنی با انگشت کوچولوت بکشی کف دستت

مامانی با هر کدوم از این کارات قند تو دلم اب میشه

داری هر روز بزرگتر میشی

الان دیگه بدون کمک چند دقیقه می ایستی

از مبلا و تخت میری بالا

راستی دو تا دیگه از دندونات هم در اومدند  

قربونت برم که عاشق انگور و هلویی و از موز بدت میاد

همیشه برات میوه میارم میذارم جلوت و میرم وقتی بر میگردم همه رو خوردی ولی کاش این قدر که راحت میوه میخوری غذا هم میخوردی موقع غذا که میشه دهنت رو میبندی

خوب از این ها که بگذریم برات از این چند روز بگم

روزها اخر ماه رمضون بود و قرار بود بریم خونه مامان جان و قرار بود تولد هم برا شما بگیریم من هم حسابی در تدارک کارای تزیین تولد شما بودم و همه اش بازار بودم اونقدر رفتم بازار تا پا درد گرفتم تا پنجشنبه 26 مرداد که قرار بود بریم خونه من با ذوق و شوق داشتم وسایل رو جمع میکردم که مامان جان زنگ زد و گفت وقتی خواسته بره بیرون خورده زمین و پاش شکسته کلی ناراحت شدم

رفتیم خونه و فردا شبش هم تولد شما بود همه چیز با تم کفشدوزک اماده پذیرایی از مهمونا شده بود قرار بود تولد توی باغ باشه بعد از افطار تولد رو شروع کردیم ولی طبق معمول همیشه شما از جای شلوغ بدت می اومد و حسابی هم خسته شده بودی و نذاشتی حتی یه دونه عکس خوب ازت بگیرم

فعلا که هیچ عکسی ندارم بذارم ولی در اولین فرصت ازت عکس میذارم

البته تولد اصلی شما که 16 شهریوره ولی ما چون میخواستیم تولد شما و مهسا رو با هم بگیریم اون شب گرفتیم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)